DR-Z400 SM
Takže tohle bude v kostce ono.Původem z J, koupena v D a teď v mých rukách.Nebudu sálodlouze popisovat tech.data,která jsou až na výjimky totožná s endurem DR-Z.Rozdílná je pouze zadní kyvka původem z motocrossu RMZ a up-side šavle.Kola přecházím a beru jako automatickou věc.Standardní koncovka ještě pro D byla tragicky utlumená kvůli emisním limitům,seriové pneu Dunlop D208 SM uz dojezdily a pár zbytečností,počínaje stupačkami spolujezdce a konče předními i zadními blikry,jsem zdemontaval jako první.Origo maska již taky nebyla v úplně košer kondici,asi to někomu přede mnou vypadlo z "pazour",takže jsem aplikoval jakoby noname carbonlook s čočkovým světlem.Přez STK to neprojde,ale na běžné ježdění bude OK.
Dál takové drobnosti,jako výměna oleje,filtru,řetězové sady,neb ta původní byla po 10tis km dokladovaných servisní knihou těsně před smrtí,takže D.I.D. 520 Xring + pastorek ( měním poměry převodů,takže 16z mi dělají u Motozloch ) + rozeta Supersprox .Jelikož se bojím o své prsty,úžasné bastry dělá Racetech a i finančně zajímavé.Sice 90% jezdí Acerbis,ale pokud mohu volit stejnou kvalitu za 2/3 třetinové finance,byl bych sám proti sobě.Přední desky jezdím sintr od Vesrah a pokud by někoho zajímaly pneu,tak to je na úplně samostatnou kapitolu.Prozatímním vítězem jsou prořezané slicky od Michelinu.
Kontakt a domluva s P.G. #798 www.whitelionracing.com nezklamala,takže jsem hrdým vlastníkem komplet výfukového systému ProCircuit T4 vč.titan svodu,který vyjma zpracování,úspoře hmotnosti má i super sound.V Evropě zatím tato firma ze Států není moc rozšířená,na fórech všichni pějí ódu na Yoshimura systém,ale u nás není schopen nikdo (dokonce ani neustále protěžované DK) dovézt a garantovat cenu.Takže jsem šel do ProCircuit. www.procircuit.com.
Krom toho jí jezdí taková jména,jako R.Carmichael,J.McGrath a i třeba T.Pastrana,takže není co řešit o kvalitě.
jen,co padla zima,trochu jsem předělával...
A tohle je final look 2008